Digital generalforsamling har startet

Linderudveiens Huseierforenings første digitale generalforsamling åpnet kl 1900 i dag, 10. mars og en sms per husstand ble sendt ut.

Pålogging til https://app.digitalearsmoter.no/eier/990578257  må skje med det mobilnummeret som mottok meldingen. Hvis denne ikke er mottatt, vennligst gi beskjed.

Generalforsamlingen varer 8 dager, og man kan lese vedlegg i ro og mak, samt avgi og endre stemmer helt frem til 18. mars kl 1900.

Vedlegget til sak 3 har fått en feil side. Korrigert vedlegg ble sendt til alle registrerte mailadresser, og du finner det sammen med andre dokumenter her.

Til siste sak, valg av styremedlemmer – her ser vi at standardteksten har blitt litt forvirrende. Det var svært lav respons på styrets ønske om at kandidater meldte seg, så de navnene som står oppført er de foreslåtte kandidatene til de tre styreplassene som er på valg.

Andrey Sokolov, nr. 102 – foreslås som nytt styremedlem for tre år, Kjell Rasmussen, nr. 94 – foreslås for ett år, og Arnstein Gloppen, nr. 54 – foreslås til en ny periode på tre år. Dette vil sikre at vi maks har to nye medlemmer i ett og samme år ved valgene fremover. Øistein Mobech, nr. 60 – og Henrik Sommerschild, nr. 67 – er ikke på valg i år.

Under sak 6 – valg av styremedlemmer, ber vi derfor om at dere trykker på samtlige tre kandidater dersom dere er enige i dette. (standardteksten om at «den med flest stemmer blir valgt» gjelder altså ikke).

Løsningen la ikke til rette for valg av revisor. André Teigland har sagt seg villig til å ta et nytt år, og styret foreslår derfor at generalforsamlingen godkjenner dette.

Dette innlegget ble publisert i Hjemmeside. Bokmerk permalenken.